سوالات متداول

1. هما چیست؟

هما همراه مشاور آنلاین است که با هدف گسترش و بالا بردن آگاهی جامعه و با بهره‌گیری از تیم مشاوران مجرب و زبده خود، محیطی را فراهم کرده است تا همۀ پارسی زبانان باهر توان مالی و هر سطح علمی نفر به نفر از نقطه به نقطه کشور و جهان، به طور مساوی از خدمات مشاوره و راهنمایی‌های مختصصان روانشناسی با صرف هزینۀ کم، زمان کوتاه و به راحتی و سهولت بهره‌مند شوند.

هما با به کارگیری آخرین متدهای فناوری اطلاعات و شناسایی و گردآوری زبده‌ترین کارشناسان مشاور در حوزه روانشناسی، زمینۀ تصمیم‌گیری و انتخاب صحیح و سریع را برای تک تک کاربران فراهم کرده تا پاسخگوی تمامی چالش‌های پیش‌روی افراد در حوزه‌ خانواده، ازدواج و زناشویی، روانشناسی و روانپزشکی و تحصیلی و... باشد.


2. چگونه اپلیکیشن هما را می‌توانم دانلود و نصب کنم؟

شما‌ می‌توانید با ورود به وبسایت هما، در صفحه‌ی اصلی روی آیکون دریافت نسخه اندروید کلیک کنید یا با مراجعه به مایکت بعد از اتمام دانلود، برنامه را نصب نمایید.
در صورتی که گوشی هوشمند اندرویدی در اختیار ندارید، می‌توانید با استفاده از رایانه شخصی خود و نسخه تحت وب از خدمات هما استفاده نمایید.


3. آیا برای دانلود و نصب هما باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

خیر


4. هما بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟

امکان استفاده از نسخه اپلیکیشن هما برروی تلفن‌های همراه و تبلت با اندروید بالای 5 و همچنین امکان استفاده از نسخه تحت وب هما در کامپیوتر شخصی و لپ تاپ فراهم شده است، در نسخه تحت وب برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات سایت بهره‌مند شوید کافیست از مرورگر فایرفاکس نسخه بالاتر از 52.04 استفاده نمایید.


5. برای نصب برنامه دچار مشکل شدم و با خطا روبه رو می‌شوم، چه کار کنم؟

  •  ورژن اندروید خود را چک کنید باید اندروید بالای 5 باشد برای اینکار به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته> درباره تلفن > ورژن اندروید را مشاهده کنید.
  •  در بعضی از تلفن‌های همراه در مرورگر گوشی تنظیماتی قرار داده شده است که مانع دانلود برنامه می‌شود برای دانلود و نصب برنامه لینک دانلود را کپی و در مرورگرهای مطرح همچون کروم، فایرفاکس و... جای گذاری نمایید.

6. نام کاربری و رمز عبور من چیست؟

نام کاربری شما شماره تلفن همراهتان است و رمز عبور هم همان رمزی است که در ابتدا موقع ثبت‌نام وارد کرده‌اید. (برای مشاوران عزیز هم که رمز عبور بعد از ثبت‌نام در سایت برایشان ارسال شده است.)


7. همان رمز عبور را وارد کردم ولی وارد نمی‌شود؟

کیبورد خود را چک کنید که زبان نوشتار همان زبانی باشد که رمز تعیین شده است.


8. چطور می‌توانم جلسه مشاوره را رزرو کنم؟

زمان مورد نظر با مشاور خود را از نوبت‌های ایجاد شده انتخاب کنید و پس از تایید این زمان، گزینه پرداخت را کلیک نمایید بعد از تایید مبلغ وارد صفحه بانک می‌شوید و می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.
تبریک جلسه شما رزرو شد.


9. اگر تاریخ و ساعت جلسه مشاوره را فراموش کردم، چه کار کنم؟

حتما زمان و تاریخ جلسه را یادداشت کنید ولی نگران این موضوع نباشید، ده دقیقه قبل از شروع جلسه نوتیفیکیشن یادآوری برای شما ارسال خواهد شد.